dilluns, 20 d’octubre del 2014

Orelles de papallona

Orelles de papallona


Fa temps va arribar a les meves mans aquest conte: Orelles de Papallona, en mirar-lo em va agradar i vaig pernsar que era un d'aquells contes que un dia o altre acabaria explicant als meus petits, però amb una mudança pel mig va quedar-se en una capsa i farà cosa d'unes dues setmanes remenant va tornar a sortir i ja no vaig desaprofitar l'ocasió i el vaig explicar! 

La protagonista de conte es caracteritza per tenir unes orelles molt grans i això en un primer moment sembla que li afecta, però gràcies a la metàfora orelles de papallona que li dóna la seva mare aconsegueix que no només no li afecti tenir les orelles grans sinó que qualsevol crítica la transforma en una metàfora màgica que fa que deixi de tenir importància el que li diuen i continua sent feliç! 























Als meus petits pintors els va encantar el conte i tot i que encara no tots van entendre del tot el que suposava la crítica i la importància de tenir una bona autoestima i aprendre a estimar-nos tal com som, alguns sí que anaven entenent que no sempre es passa bé quan els altres es riuen de nosaltres. 

És un excel.lent llibre per treball l'autoestima, la superació... tot amb unes il.lustracions diferents i que d'una manera dolça i senzilla ens apropen al món màgic de la Clara, la protagonista.




Petonets màgics! 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada