diumenge, 13 de novembre del 2016

Seguim

Com transmetre que l’educació emocional no és només un aspecte curricular sinó que es tracta d’un aspecte relacional ja que només si ho entenem així tindrem en compte la dimensió personal, només així el mestre entendrà que no es tracta de complir una estona i després seguir amb la rutina de nombres, lletres... només tenint en compte la part curricular ens deixarem moltes coses pel camí, cal trobar l’harmonia entre el cor i el cap, cal raonar adequadament i sentir de manera intel·ligent i això cal que primer ens ho apliquem a nivell personal, cal que vulguem seguir creixent personalment i estiguem oberts a passar ITV’S emocionals, cal parar doncs i reflexionar no només sobre com em sento o com es senten els altres sinó que cal també preguntar-se com se senten els altres amb mi? 

Quina empremta estic deixant als altres? Com gestiono, com penso... com desenvolupo la consciència?

Responent els com em sento amb mi mateix, com visc les emocions?; com se senten els altres amb mi? I què deixo en el meu pas?dóno resposta a 3 dimensions: la intrapersonal, la interpersonal i la ètico-social ( La Bellesa de Sentir d’Eva Bach).


Cal escoltar, comprendre, entendre, acompanyar, transitar, respectar... les emocions, però només ho podrem fer amb els altres si primer ho fem amb nosaltres mateixos i això no és fàcil, gens fàcil però cal fer-ho, cal cuidar-se per poder donar i compartir. 

Fins aviat!

Petonets!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada